Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JLZ
Fuckin' Priceless
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 2332
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 69 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: nie mowie szeptem gdy mowie skad jestem! 0-22.com Płeć: Male
|
Wysłany: Wto 16:02, 01 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
jak nie szanujesz diesla to napewno turbo pierdolnie... poza tym skoro to TDI to spora szansa na awarie przeplywomierza wtedy silnik w tryb awaryjny ograniczenie obrotow i drastyczny spadek mocy ale po wymianie przeplywomierza wszystko wraca do normy wiec chill.
jak chcesz to zrobic na 140 kucy? wieksze turbo + intercooler + orurowanie + wieksze wtryski i cos jeszcze? pewnie wydech, pompa wody... to oplaca Ci sie to?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ninja
Ambassador Extraordinary
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 1666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Posen
|
Wysłany: Wto 20:08, 01 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
k4mi3n napisał: | chyba ze ci turbo pojdzie, co ponoc czesto sie zdarza w niej, to wtedy masz człowieku lipe |
Nie częściej niż w vectrze, zresztą jak się nie dba to zawsze można turbo załatwić.
cieszak8 napisał: | BTW w Octavii są niewygodne fotele, słabe światła plus mało miejsca na nogi z tyłu w porównaniu do aut tej klasy i wielkości np Passat |
Ma też sporo zalet od ceny do kosztów eksploatacji i niskiego spalania w porównaniu np. z Passatem. Jeździłem wieloma Pasatami i benz i TDI i fakt jest wygodniej ale i zajebiście drożej.
JLZ napisał: | jak nie szanujesz diesla to napewno turbo pierdolnie... poza tym skoro to TDI to spora szansa na awarie przeplywomierza ... |
generalnie lista potencjalnych usterek jest ogromna :lol:
wystarczy wejść na jakieś forum motoryzacyjne
albo pojeździć, przez ostatnie 9 lat trochę w samochody włożyłem :twisted:
JLZ napisał: | jak chcesz to zrobic na 140 kucy? wieksze turbo + intercooler + orurowanie + wieksze wtryski i cos jeszcze? pewnie wydech, pompa wody... to oplaca Ci sie to? |
:lol: w tym silniku 140 koni to dopiero początek zabawy, absolutny początek
wtryski 0.216nm i mam 120-125KM
później zmiana map (chiptuning), zmian dawki paliwa i konta wtrysku i mam 135-145KM - w zależności od fantazji tunera.
Koszt: 2000-2500pln a czy się opłaca?, na pewno bardziej niż marnowanie czasu na marzeniach o Ferrari :lol:
Oczywiście można iść dalej, i założyć mocniejsze turbo ale za taką mocą idą koszta typu pompa paliwa o większej wydajności i sprzęgło, oczywiście system hamulcowy bo to nie problem rozpędzić, problem to wyhamować
:lol:
Znam gości którzy zrobili z takiego auta 200-240 kucy
:D
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
ninja
Ambassador Extraordinary
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 1666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Posen
|
Wysłany: Wto 23:17, 29 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Wtryski już założone, katalizator wycięty
Kurwa, ale zaczął się zbierać
Banan na ryju podczas butowania bezcenny, za resztę zapłaciłem kartą.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ninja dnia Wto 23:17, 29 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
cieszak8
Ambassador Extraordinary
Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 1015
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ostrów Wielkopolski Płeć: Male
|
Wysłany: Wto 23:40, 29 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
@ninja wstawi jakiś filmik hehehe ;D o każdych zmianach informuj !! :D teraz pewnie cwaniakom z Golfa III na światłach kopara odpada jak im depniesz ;D i co faktycznie jest 140 kucy ?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
marudaone
Ambassador Extraordinary
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 1296
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 150 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko-Biala Płeć: Male
|
Wysłany: Śro 1:21, 30 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
ninja napisał: |
później zmiana map (chiptuning)
:D |
piszesz program czy ktos Ci bedzie robic?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
JLZ
Fuckin' Priceless
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 2332
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 69 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: nie mowie szeptem gdy mowie skad jestem! 0-22.com Płeć: Male
|
Wysłany: Śro 1:33, 30 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
chodzilo mi o to Ninjo, czy nie lepiej sprzedac octavie i kupic se inne auto z grupy z VW z 1,9tdi ale 150 kucy w serii, dolozyc ze 2kola na ecu i masz 170 jak w leonach top sportach. no i duzo mniejsza szansa, ze cos pierdolenie a i jednostka mniej wysilona dluzej pojezdzi.
ogolnie silnikow 1.9tdi byly 4 popularne odmiany: 105, 115, 130 i 150 konna.
w sumie w Twoim wypadku Ninjo to 130 konna odmiana, bo takie najmocniejsze montowali w Octaviach. ewentualnie 2.0tdi 140 konny. smigalem takim w passacie b6 i powiem, ze ZWAWO :) jak ktos nie lata regularnie szybciej jak 150km/h, to w zupelnosci starcza. mam na mysli to, ze tak do 170km/h jeszcze jest jakkolwiek elastyczny, czyli przy wyprzedzaniu przy wiekszej predkosci jest delikatny zapas.
Marudo - w TurboPASCAL'u ;D
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez JLZ dnia Śro 1:35, 30 Gru 2009, w całości zmieniany 3 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
ninja
Ambassador Extraordinary
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 1666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Posen
|
Wysłany: Śro 8:04, 30 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
cieszak8 napisał: | i co faktycznie jest 140 kucy ? |
jeszcze nie,
marudaone napisał: |
piszesz program czy ktos Ci bedzie robic? |
na pewno nie będę się w to bawił sam, mam kumpla który pisze ale najprawdopodobniej dam do profesjonalistów z Dynasoftu we wrocku
JLZ może i lepiej z takiego punktu widzenia ale mam 90KM i nie zamierzam zmieniać bo trafiła mi się naprawde zadbana sztuka. A cała zabawa w tuningu a nie w kupieniu serii. Jakbym miał 130KM to pewnie już bym myślał o 180 :)
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
JLZ
Fuckin' Priceless
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 2332
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 69 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: nie mowie szeptem gdy mowie skad jestem! 0-22.com Płeć: Male
|
Wysłany: Śro 11:18, 30 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
aha rozumiem... tuning - to uzaleznia hahahah ;D coz powodzenia i czekamy na foty :)
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
ninja
Ambassador Extraordinary
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 1666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Posen
|
Wysłany: Śro 13:25, 30 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
wizualnego tuningu nie bedzie, ciemna szyba starczy
zdziwienie kierowców golfów jak zostawia ich na światłach zwykła niepozorna oktawka - bezcenne
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
PabloMag
Ambassador Extraordinary
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 1910
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 192 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WWA/Ursynów Płeć: Male
|
Wysłany: Śro 14:09, 30 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
znalazłem. widziałem go kiedyś w jednym komisie, w tańszej wersji, jakoś 60 tysi kosztował. cudo na kołach. mercedes 250 pagoda
tutaj jako zabytkowy, stąd cena. ten co widziałem nie był kabrioletem, więc siłą rzeczy musiał być też tańszy
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PabloMag dnia Śro 14:10, 30 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
BladySzaman
- Think Tank -
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 332 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zero Dziewięć Jeden
|
Wysłany: Śro 16:37, 30 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
no mistrzowski... jak dobrze pamiętam ówcześnie najszybszy na świecie był
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
cebyOG
Coś tam pieprze ale mi ledwo staje
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: Czw 19:25, 07 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
bez wątpienia mustang !! auto marzen
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
ninja
Ambassador Extraordinary
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 1666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Posen
|
Wysłany: Wto 8:28, 11 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
no to chwalenia się ciąg dalszy
Chip zrobiony w firmie Dynosoft we Wrocławiu
Niestety w wyższych obrotach silnik dostaje za mało paliwa (albo wtryski są zesrane albo pompa niedomaga) oczywiście z czasem będzie diagnoza i podmianka/naprawa tłumiących elementów.
Dlatego wyszło tylko 122KM (w tym zestawie powinno być spokojnie 135KM więc tracę jakieś 10KM na prowdopodobnie niewydolności pompy.
Mimo tego tuner dał mi ognia w momencie obrotowym i z wyjściowego 230Nm (po wymianie trysków) uzyskał 312Nm
Powiem Wam że chyba trzeba zmienić opony na szersze bo te co mam teraz nie są w stanie już utrzymać przyczepności na ostrym starcie.
A kopa ma już konkretnego - ostatnio dałem się przejechać kumplowi to nie wierzył że to diesel.
Po mieście slalomem, w trasie z wyprzedzaniem problemu nie ma. Dobra dynamika do 150km/h, między 150 a 180km/h cały czas płynny rozpęd.
Wykres z hamowni:
Okleiłem słupki, obecnie prezentuje się tak:
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
JLZ
Fuckin' Priceless
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 2332
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 69 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: nie mowie szeptem gdy mowie skad jestem! 0-22.com Płeć: Male
|
Wysłany: Wto 9:22, 11 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
spoko spoko :) bardzo ladnie!!
masz wylaczalne esp?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
ninja
Ambassador Extraordinary
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 1666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Posen
|
Wysłany: Wto 18:20, 11 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Nie mam ESP, mam tylko ASR
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|