FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj     
Auto marzeń
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 15, 16, 17  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Discography Strona Główna :: Freeones talk
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
klassen
Admirable User


Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 740
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Meksyk Europy
Płeć: Male

PostWysłany: Wto 19:19, 11 Maj 2010    Temat postu:


Ford Mustang Iacocca, bjutiful.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez klassen dnia Wto 19:20, 11 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JLZ
Fuckin' Priceless


Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 2332
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 69 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: nie mowie szeptem gdy mowie skad jestem! 0-22.com
Płeć: Male

PostWysłany: Wto 19:49, 11 Maj 2010    Temat postu:

ninja napisał:
Nie mam ESP, mam tylko ASR


moze dlatego problem z trakcja jest...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ninja
Ambassador Extraordinary


Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 1666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Posen

PostWysłany: Śro 7:09, 12 Maj 2010    Temat postu:

JLZ napisał:
ninja napisał:
Nie mam ESP, mam tylko ASR


moze dlatego problem z trakcja jest...

To właśnie ASR jest systemem który ma zapobiegać poślizgowi kół na starcie, nie daje rady. Po prostu opony są za wąskie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JLZ
Fuckin' Priceless


Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 2332
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 69 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: nie mowie szeptem gdy mowie skad jestem! 0-22.com
Płeć: Male

PostWysłany: Śro 13:15, 12 Maj 2010    Temat postu:

on im zapobiega w ten sposob ze je przyhamowuje... w przod napedach efektywniejszy jest poslizg przednich kol niz te przyhmowywanie asr'em.

czytalem kiedys "poradnik ruszania na 400" jak glupio by to nie brzmialo, napisano ze maly poslizg na starcie nie jest problemem a wrecz przeciwnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ninja
Ambassador Extraordinary


Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 1666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Posen

PostWysłany: Śro 19:40, 12 Maj 2010    Temat postu:

No tu JLZ masz całkowitą rację, ale wiąże się to z bardzo dużym zużyciem opon niestety.

A tak na marginesie "poradnik ruszania na 400" nie brzmi głupio bo wybierałem się na te zawody w sobotę ("Z Ulicy Na Tor" w Poznaniu) ale niestety wczoraj w nocy ćwiczyłem start i rozpęd i skończyło się bilansem 400pln + 10pkt. No i zawody poszły się jebać. Kurwa mać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JLZ
Fuckin' Priceless


Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 2332
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 69 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: nie mowie szeptem gdy mowie skad jestem! 0-22.com
Płeć: Male

PostWysłany: Śro 20:45, 12 Maj 2010    Temat postu:

paly pedaly... jak zawsze. wspolczuje punktow juz mogli by oszczedzic idioci...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nigaz
Już ogarniam "ocb" na forum


Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Male

PostWysłany: Pon 16:03, 17 Maj 2010    Temat postu:

ninja napisał:

Okleiłem słupki, obecnie prezentuje się tak:


za wysoko;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marchewa
Barking Mad User


Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 921
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 103 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz
Płeć: Male

PostWysłany: Pon 16:16, 17 Maj 2010    Temat postu:

powiem wam, że ostatnio zajebiście podoba mi sie Mini Copper ;) ale mimo wszystko Mitsubishi Lancer Evo IX <3

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kacperro
Permanent Discography User


Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WWA Yelonky
Płeć: Male

PostWysłany: Wto 0:06, 18 Maj 2010    Temat postu:

Chodzi Ci o tego w nowej budzie czy klasyka? bo mialem ostatnio okazje wykonac kilka kursów po miescie nowym mini one i zajebiscie mi sie spodobal ze wzgledu na wlasciwosci jezdne... Po pierwsze mega sztywne zawieszenie, przydaje sie przy agresywnej jezdzie jesli nie ma dziur na drodze, po drugie niesamowicie szybka i gwaltowna reakcja na wcisniecie pedalu gazu ktora jest zbawienna sie przy przeskakiwaniu z pasa na pas, po trzecie niewielki rozmiar. Fura fajna do jazdy po miescie ale na dluzsza mete jazda nim moglaby sie wydawac troche meczaca, a to dlatego ze wszystko chodzi troche za twardo i sztywno. Tylko na krótkie przeloty z punktu A do B. No i niestety bryka kojarzona z pedałami :)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radziu
Zalatuje lekką nutą profesjonalizmu


Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nottz
Płeć: Male

PostWysłany: Sob 13:43, 22 Maj 2010    Temat postu:

Kacperro napisał:
Chodzi Ci o tego w nowej budzie czy klasyka? bo mialem ostatnio okazje wykonac kilka kursów po miescie nowym mini one i zajebiscie mi sie spodobal ze wzgledu na wlasciwosci jezdne... Po pierwsze mega sztywne zawieszenie, przydaje sie przy agresywnej jezdzie jesli nie ma dziur na drodze, po drugie niesamowicie szybka i gwaltowna reakcja na wcisniecie pedalu gazu ktora jest zbawienna sie przy przeskakiwaniu z pasa na pas, po trzecie niewielki rozmiar. Fura fajna do jazdy po miescie ale na dluzsza mete jazda nim moglaby sie wydawac troche meczaca, a to dlatego ze wszystko chodzi troche za twardo i sztywno. Tylko na krótkie przeloty z punktu A do B. No i niestety bryka kojarzona z pedałami :)


Fabia Vrs lepsza


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ninja
Ambassador Extraordinary


Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 1666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Posen

PostWysłany: Sob 14:34, 22 Maj 2010    Temat postu:

Nigaz napisał:

za wysoko;)


ma tak nisko miskę olejową że podziwiam kumpli którzy kładą ją na glebę przy stanie naszych dróg
ale przy zmianie zawichy będą kusiły sprężyny -30mm od wersji RS :D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JLZ
Fuckin' Priceless


Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 2332
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 69 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: nie mowie szeptem gdy mowie skad jestem! 0-22.com
Płeć: Male

PostWysłany: Sob 14:44, 22 Maj 2010    Temat postu:

blacha pod miske i chuj inaczej nei da rady... pamietaj ze to kombiak, zaladujesz go i kolejne pare mm w dol.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nigaz
Już ogarniam "ocb" na forum


Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Male

PostWysłany: Nie 12:41, 23 Maj 2010    Temat postu:

ninja napisał:
Nigaz napisał:

za wysoko;)


ma tak nisko miskę olejową że podziwiam kumpli którzy kładą ją na glebę przy stanie naszych dróg
ale przy zmianie zawichy będą kusiły sprężyny -30mm od wersji RS :D


trochę wprawy i można jeździć. Wiadomo, że jak samochód leży na samej ziemi to nic nie pomoże ale niskim autem też da się jeździć


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JLZ
Fuckin' Priceless


Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 2332
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 69 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: nie mowie szeptem gdy mowie skad jestem! 0-22.com
Płeć: Male

PostWysłany: Nie 12:45, 23 Maj 2010    Temat postu:

Nigaz napisał:
ninja napisał:
Nigaz napisał:

za wysoko;)


ma tak nisko miskę olejową że podziwiam kumpli którzy kładą ją na glebę przy stanie naszych dróg
ale przy zmianie zawichy będą kusiły sprężyny -30mm od wersji RS :D


trochę wprawy i można jeździć. Wiadomo, że jak samochód leży na samej ziemi to nic nie pomoże ale niskim autem też da się jeździć


deski do bagaznika i nawet zaparkujesz na krawezniku po pol godzinie jebania sie :P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ninja
Ambassador Extraordinary


Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 1666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Posen

PostWysłany: Nie 13:54, 23 Maj 2010    Temat postu:

Nigaz napisał:
ninja napisał:
Nigaz napisał:

za wysoko;)


ma tak nisko miskę olejową że podziwiam kumpli którzy kładą ją na glebę przy stanie naszych dróg
ale przy zmianie zawichy będą kusiły sprężyny -30mm od wersji RS :D


trochę wprawy i można jeździć. Wiadomo, że jak samochód leży na samej ziemi to nic nie pomoże ale niskim autem też da się jeździć


Wiesz trochę wprawy to ja już mam
Ale tylko po zmianie na twarde amory. Przy ori octavia ma takie bujnięcie że rozjebałbym michę na zwykłym policjancie.
Zresztą poprzednik musiał jebnąć o coś bo już była zmieniana :):)

Porobiłem dziś BMW 318-kę, kurwa jakie to radosne.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ninja dnia Nie 13:59, 23 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Discography Strona Główna :: Freeones talk Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 15, 16, 17  Następny
Strona 12 z 17

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
     Discography: Forum o rapie     
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media
Regulamin