FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj     
Auto marzeń
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Discography Strona Główna :: Freeones talk
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawlo88
Fuckin' Priceless


Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 2236
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 128 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Błonie
Płeć: Male

PostWysłany: Śro 1:49, 22 Gru 2010    Temat postu:

Pietrek napisał:

Pawlo88, w Błoniu mam człowieka który rozbiera beemki na części ;)


Ma na imię Artur ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pietrek
Zalatuje lekką nutą profesjonalizmu


Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czeladź
Płeć: Male

PostWysłany: Śro 18:08, 22 Gru 2010    Temat postu:

Daniel.



Mi Borbety też się znudziły... to taki element niemieckiego tuningu z przełomu 80/90 bardzo dużo e30 wtedy jeździło na takich kołach.
Aktualnie się sprzedają ;) Na wiosne zakładam Hartge, ale też na długo nie zagoszczą...

Co do swapa na silnik z e39 m5 , to nie jest m40... m40 to standardowe 1.6 i 1.8 z e30 :P Straszna padaka ;)
z e39 m5 to s62b50 (s62 oznaczenie modelu silnika, S to zawsze silnik MPower, b50 to pojemność, czyli tutaj 5 litrów)
Włożyć ten silnik do e30 to nie takie hop siup, to duże V8, po pierwsze trzeba kombinować z obniżeniem całej belki zawieszenia, trzeba to obniżyć o ok centymetr żeby silnik się zmieścił pod maską i maska normalnie zamykała, skrzynia też jest bardzo ciasno - trzeba klepać tunel.
Druga sprawa to ciasnota... nigdzie nie włożysz ręki, głowice są tak blisko podłużnic że masakra, nie daj boże niech coś padnie. Trzeba wyjąć silnik z auta żeby cokolwiek zrobić.
Ponadto po co komu tak mocne auto na ulice ? Gwarantuje Ci że nie zdajesz sobie sprawy jak to jest nieprzewidywalne... przykładowo jedziesz 100km/h 4 biegiem, noga na gaz i tracisz przyczepność... W deszcz tym nie pojeździsz , w zime nie ma się co wychylać :)
Przy takim silniku musisz zrobić konwersje zawieszenia i większych hamulców żeby to było bezpieczne.
Ogólnie z mechaniki wymienia się wtedy większość samochodu :)



Co do czarnego lakieru... najczarniejszy z czarnych to poprostu czarny pigment z mieszalni + dobry klar :) żadne tam lakiery z palet producentów ;)

Trupia czacha zalatuje mi festynem, no ale o gustach się nie dyskutuje :)


Ps. Fajnie że raz na jakiś czas trafi się ktoś zajarany starymi samochodami, a nie plastikiem ;)

"to samochody z czasów kiedy do produkcji używało się metalu, a plastik był używany do wysadzania mostów" ;)

Kiedyś auta miały dusze, teraz to tylko tworzywa sztuczne...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pietrek dnia Śro 18:10, 22 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JLZ
Fuckin' Priceless


Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 2332
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 69 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: nie mowie szeptem gdy mowie skad jestem! 0-22.com
Płeć: Male

PostWysłany: Śro 18:37, 22 Gru 2010    Temat postu:

ja jestem zajarany wszelkimi samochodami a motorsportem zwlaszcza a autko... no coz, poprostu zeby miec mocne v8.

jak widzisz moje patenty to taki show-car, przlansowac sie u siebie na wsi pod dyskoteka i git... ewentualnie wrzucic dobry g-funk, Witke na prawy fotel, zdjac dach i jechac sobie nad morze.

z bet, ktore lubie i bylyby zajebiste do jazdy na codzien to e46 330cd, tylko szpere dorzucic... zdaje sie ze quaife jakies szpery dedykowane robilo do tego modelu... troche to droga impreza no ale to + zawirusowanie + body z csl'a i ja jestem w siodmym niebie ;)

samochody z dusza teraz... mysle, ze to tez zalezy od samochodu. kilka tych, ktore kocha sie od a do z za ich ducha wlasnie by sie znalazlo.

dzieki za wiesci o oznaczeniach silnikow, uzyteczne to :)

swoja droga - czy wiesz moze, czy w e46 tez da sie zczytac przebieg auta z kluczyka jak w e36?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pietrek
Zalatuje lekką nutą profesjonalizmu


Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czeladź
Płeć: Male

PostWysłany: Śro 19:06, 22 Gru 2010    Temat postu:

To z kluczyka da się zczytać przebieg ? ;) Pierwsze słysze ... ps, robi się test zegarów kombinacją przycisków, ale to co wyświetla wtedy na zegarach to nie jest "prawdziwy przebieg" ;)

Co do szpery... Nie wiem czy wiesz ale w każdej beemce możesz mieć szpere już jak wyjeżdza z salonu. BMW ma to do siebie że idziesz , masz spisz wszystkiego co możliwe do zamontowania w danym modelu i zaznacasz sobie co chcesz ... dlatego czasami jeżdzą najsłabsze z możliwych wersji a z zewnątrz Mpack ;) Takie wersje beemek to Indyvidual, jak rozkodujesz VIN w ASO, zawsze dają ci liste w co auto było wyposażone jak wychodziło z fabryki, w e30 ludzie po rozkodowaniu VINU dowiadywali się że auto miało większą ilość paliwa przy wyjeździe z salonu niż inne samochodu, tak szły przeważnie na skandynawie, no chyba że tego nie chciałeś ;)


V8 to nie tylko s62, możesz włożyć zwykłe V8 3.0 4.0 albo 4.4 M60 albo m62 ;) To też jest mocne ale bardziej cywilizowane, jedno jest pewnie, dźwięk V8 niszczy wszystko !

Taka ciekawostka... V8ke objedziesz rzędową szóstką z e36/e46 m3 ;) wiadomo, masa.

Co do pakietu csl, tylko M3 wychodziło w tym, e46 M3 ma szerszą bude ... inne błotniki, zderzaki...maske, z csla do zwykłej e46 będzie pasować tylko tylna klapa... chyba że zmienisz cały przód i przespawasz tylne błotniki... ale to z zewnątrz już praktycznie emka, wiec czy jest sens ?
orginał tylna klapa csl kosztuje tysiące ojro ;) W polsce robią takie z laminatu za kilka stówek hehe ;)


Ja nigdy nie zwracam uwagi na przebieg... dużo ważniejsze jest dla mnie jak i gdzie auto było użytkowane. Przebieg tylko do weryfikacji :)

Moja padaka w trakcie zakupu miała ok 260 tysięcy na liczniku... nie wiem czy prawdziwy przebieg, nie realne jest sprawdzić.
Za to przy rozbieraniu auta, części zawieszenia i układu kierowniczego, były oryginalne z 85 roku co mnie zaszokowało, po 25 latach nie były zuzyte... Można tylko spekulować że przebieg realny, mimo że nie mały. Które z dzisiejszych samochodów wytrzymało by tyle przelotu na ori zawieszeniu ? Takie bzdury jak sworznie czy końcówki drążków sypią się przy ok 150 tysiądach... zamienniki czasami po jednym sezonie hah.

Dziwi mnie też polska mentalność, idzie Franek kupić samochód 200 tysięcy przebiegu to już nie kupi bo to nalatane ma i zaraz trzeba remontować.. ale jak 195tys to bierze z uśmiechem na twarzy ... ludzie nie pojmują że to nie polonezy ;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JLZ
Fuckin' Priceless


Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 2332
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 69 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: nie mowie szeptem gdy mowie skad jestem! 0-22.com
Płeć: Male

PostWysłany: Śro 19:38, 22 Gru 2010    Temat postu:

kolega ktory kupil dawno e36 juz nie wiem jaka nawet, dal mi znac o tym zczytywaniu przebiegu, uwazalem, ze to prawda... znajac BMW jako patenciarzy niewaskich, bylem ciekaw czy w e46 tez tak sie da.

nie sadze zeby ktos montowal do e46 330cd szpere, bo takowe z tej gamy modelowej mialy m3 jedynie.
tak wiem, ze trzeba cale body przerabiac... i tak mysle, ze moze lepiej poprostu do m3 wstawic diesla? :D ahhaah fajni bet by mnie zajebali cos czuje...

tak poza tym, jak wiesz sa zderzaki "csl look" z nieco innymi proporcjami i w ten oto sposob pasuja pod serujne body zwyklych coupe... mimo wszystko zglebione i poszerzone bety, to to co tygrysy lubia najbardziej.

zas samo e46 m3... bez sensu. do sportu lepiej e36, do lansu znajdzie sie 760i.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pietrek
Zalatuje lekką nutą profesjonalizmu


Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czeladź
Płeć: Male

PostWysłany: Śro 22:02, 22 Gru 2010    Temat postu:

W sumie w kluczyku mógłby być zapisany przebieg... o ile jest EWS ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JLZ
Fuckin' Priceless


Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 2332
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 69 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: nie mowie szeptem gdy mowie skad jestem! 0-22.com
Płeć: Male

PostWysłany: Śro 22:45, 22 Gru 2010    Temat postu:

z reszta kiedys tez czytalem o zczytywaniu przebiegu w e36 z kluczyka, na jakims dresiarskim bmw forum (sadzac po wypowiedziach uzytkownikow)

i pamietam, ze ponoc sie dalo... pytanie czy to serio przebieg czy inne dane, o ktorych Ty mowiles wczesniej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pietrek
Zalatuje lekką nutą profesjonalizmu


Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czeladź
Płeć: Male

PostWysłany: Śro 23:10, 22 Gru 2010    Temat postu:

jeśli kluczyk jest z EWS to teoretycznie może tam siedziec info o przebiegu,
na zegarach w e36 po magicznej kombinacji stacyjki i przycisku kasowania przebiegu, wyświetla się ciąg cyfr ... ludzie myślą że to przebieg, to jednak jest sekwencja numerów samochodu :)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JLZ
Fuckin' Priceless


Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 2332
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 69 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: nie mowie szeptem gdy mowie skad jestem! 0-22.com
Płeć: Male

PostWysłany: Śro 23:30, 22 Gru 2010    Temat postu:

no to o to chodzilo...

kurwa ja teraz choruje na s14a i pojezdzic nia do poki stage 2 bedzie wystarczal a potem opylic...

edit:

[link widoczny dla zalogowanych]

moje marzenie kurrrrrrrrrrrrrrwa jestem chory na ten samochod...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JLZ dnia Nie 1:39, 02 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RunDMC
Ambassador Extraordinary


Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 1132
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Niederschlesien
Płeć: Male

PostWysłany: Pon 12:27, 07 Mar 2011    Temat postu:

Pietrek twoje E-30 mrugnęło mi kiedyś na cultstyle.pl ? :)
Przy okazji stronę polecam wszystkim miłośnikom tuningu w jedynym i słusznym stylu :)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez RunDMC dnia Pon 12:29, 07 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pietrek
Zalatuje lekką nutą profesjonalizmu


Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czeladź
Płeć: Male

PostWysłany: Pon 23:24, 07 Mar 2011    Temat postu:

RunDMC napisał:
Pietrek twoje E-30 mrugnęło mi kiedyś na cultstyle.pl ? :)


Swojego wątku w projektach tam nigdy nie miałem, jedno zdjęcie się przewinęło kiedyś, ktoś napisał żebym pokazał więc poszło jedno, puki co jest za słabo żeby zakładać swój temat. Ale zbroje się. Nowe koła sie szykują, na dniach oddaje rotory do piaskowania, gwint się będzie robił jak dojadą springi z niemcowni a tuleje i tależyki od kumpla ;) Na ten sezon jakiś poważnych zmian nie planuje, musze wybudować jakiś solidny garaż ;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JLZ
Fuckin' Priceless


Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 2332
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 69 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: nie mowie szeptem gdy mowie skad jestem! 0-22.com
Płeć: Male

PostWysłany: Pon 23:31, 07 Mar 2011    Temat postu:

a ja sie ostatnio zajaralem Peugami 105/Cytrynka Saxo VTS. cena zakupu ~10k, porzadny streetowy setup (tj. silnik, dolot, wydech, ecu -> 160KM), zawias na bilstein b6 i krotsze twarde springi z przodu, kolejene~10k.

zajebiscie tanio. bezy wywalania jakichkolwiek bebechow power/weight ratio: 5.93. czyli mniej niz Integra type R czy Civic Type R VII gen :)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pietrek
Zalatuje lekką nutą profesjonalizmu


Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czeladź
Płeć: Male

PostWysłany: Pon 23:54, 07 Mar 2011    Temat postu:

"zawias na bilstein b6 i krotsze twarde springi z przodu, kolejene~10k. "


Od kiedy B6 i krótsze springi kosztują 10 kafla ? :)
Ps, dla mnie b6 jest za miękki... Pozatym b6 jest chyba do -20mm wg katalogów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JLZ
Fuckin' Priceless


Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 2332
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 69 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: nie mowie szeptem gdy mowie skad jestem! 0-22.com
Płeć: Male

PostWysłany: Wto 0:17, 08 Mar 2011    Temat postu:

em mi chodzilo o graty i strojenei na 160KM + zawias.

musi byc -30 bo i belka opuszczona o jeden zabek to okolo 3cm. tak mowil typ z trax'a. ogolnie nie wiem jak stoi seryjnie Pug ale w razie czego to rajdowa plyta jako oslona pod silnik, gruba na okolo 6mm, podobno zalatwia sprawe ;)

w ogole mi sie wydaje, ze oni jakos sami moduja ten zestaw b6, bo ich do 106/saxo nie bylo od producenta od razu. tak wiec te katalogowe -20 max, moga rzeczywiscie byc prawdziwe ale to dane od producenta.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JLZ dnia Wto 0:20, 08 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pietrek
Zalatuje lekką nutą profesjonalizmu


Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czeladź
Płeć: Male

PostWysłany: Wto 11:52, 08 Mar 2011    Temat postu:

-30 to żadne obniżenia, ja jeżdze na -80 bez płyty pod silnikiem ... miske mam ok 5cm nad ziemią - jeszcze nigdzie nie przytarłem. Na glebie trzeba umieć jeździć i tyle.


z b6 chodziło mi że one są dedykowane do sprężyn -20, do większych obniżej już masz b8 b12 itp ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Discography Strona Główna :: Freeones talk Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17  Następny
Strona 15 z 17

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
     Discography: Forum o rapie     
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media
Regulamin